Traim intr-un secol in care lucrurile se misca foarte repede, iar din acest motiv, serviciile incep sa fie la mare cautare. Toate lumea este foarte comoda si prefera sa plateasca o suma de bani pentru un serviciu, decat sa isi piarda timpul facand singuri acelasi lucru. Lumea se concentreaza mult mai mult pe domeniul in care activeaza, fara sa mai faca lucruri numite de unii casnice pe care ar pierde mai mult timp in defavoarea muncii. Cel mai bun exemplu in acest sens este conturat de o spalatorie covoare bucuresti, serviciu ce nu putea avea mare succes acum cativa ani cand toata lumea isi spala covoarele acasa, prin diferite metode.
Asadar, multe business-uri s-au bazat pe comoditatea potentialilor clienti si au avut succes. Modernizarea in sine prevede si aceste servicii pe care oamenii ar pierde mult timp daca si le faceau singuri, la fel ca in trecut. Puteti adapta ideea de business la lucrurile pe care le faceti in momentul actual si nu mai doriti sa pierdeti timp cu ele pentru ca asa gandesc majoritatea oamenilor care sunt foarte ocupati. Timpul este foarte pretios si putem aduce aminte deja o expresie devenita cliseu de cativa ani buni in care timpul era definit ca fiind bani.